1 okt 2011

NIEUW: SYOSS DROOGSCHAMPOO

Wellicht komt het jou bekend voor. Je hebt minder dan een half uur de tijd om je aan te kleden, je te maquilleren en je haar in model te brengen. Geen tijd om te verliezen, en zodra je in de spiegel kijkt, kom je tot de conclusie dat je haar vettiger is dan dat je had verwacht. Wat nu? Tijd voor je haar te wassen en droog te föhnen heb je niet meer. Vanaf nu maak je komaf met vettig haar dankzij de Syoss Droogshampoos. De professionele formule van Syoss Droogshampoos absorbeert overtollig talg, geef je haar extra frisheid zonder een residu achter te laten. 

De droogshampoos zijn verkrijgbaar in twee varianten namelijk Volume Lift en Anti-Grease. Naast het absorberen van overtollig talg, zijn droogshampoos die ideale basis voor het creeën van extra volume. Wat uiteraard goed van pas komt bij een haarstyling. Je kan op een eenvoudige manier het wassen van je haar een dagje uit stellen. 

De Anti-Grease variant voorkomt dat je haar opnieuw snel vet wordt en het blijft er fris uitzien. De Volume Lift droogshampoo verzwaart het haar niet, waardoor volume toeneemt. Voor extra volume kan je best het product aanbrengen met je hoofd voorover gebogen.

Te koop bij de drogisterij en het grootwarenhuis. Prijs per stuk 4,99 euro.

Ik ben al jaar en dag fan van droogshampoo, dus ben zeker benieuwd naar deze Syoss droogshampoos. Wie nog?

7 opmerkingen:

  1. Yea, handig! Vind het altijd fijn om zoiets in mijn tas te hebben, als ik mijn haar los heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, droogshampoo is handig! Ik heb die van Batiste, maar deze wil ik ook wel eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik ook die van Batiste, maar ga deze binnenkort ook is uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Werkt dat echt goed droogshampoo? Heb het nog nooit geprobeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Salwavandergraag, ik vind het wel heel erg fijn werken. En natuurlijk een snelle oplossing voor die ochtends dat je je haren moet wassen, maar liever nog even je omdraait in bed!

    BeantwoordenVerwijderen