26 dec 2011

ESSIE LENTE COLLECTIE 2012

Het Essie lentepalet bestaat uit zes kleuren die onmiddelijk het grijze, grauwe weer doen vergeten. Een instant happy gevoel krijg ik van deze collectie dankzij de vrolijke kleuren.




De kleuren die we vanaf februari 2012 mogen verwachten zijn de volgende.
  • Navigate Her (mintgroen)
  • Orange, it's obvious! (sinaasappeloranje)
  • Olé Caliente (vurig rood)
  • Tour de Finance (fushia)
  • To buy or not to buy (lila)
  • A crewed Interest (subtiel perzik)
Als je het mij vraagt een leuke lente collectie, iets om naar uit te kijken. Mijn wenslijstje bevat alvast A crewed Interest en Olé Caliente.
 
 
Deze lente collectie zal vanaf februari 2012 te koop zijn bij DI en Ici Paris XL. Daarnaast is Essie ook nog steeds bij de schoonheidssalons te koop. Prijs per stuk 10.99 euro.
 
Krijg jij van deze lente collectie van Essie ook een vrolijk gevoel?

5 opmerkingen:

  1. Ik krijg meteen zin in de lente ! Het groene kleurtje vind ik wel leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sandy Van den Bleeken26 december 2011 om 19:56

    Vooral die perzik ga ik zeker eens proberen. Erg origineel kleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmm niet echt iets voor mij. Geef mij maar de kleurtjes in het standaardgamma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie kleurtjes! ik volg je vanaf nu , volg je me terug? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh wat een leuke kleurtjes! Vooral die groene en dat perzik kleurtje vind ik heel erg mooi..

    BeantwoordenVerwijderen