20 jan 2012

LOOK: BROWN SMOKEY MIXED WITH GOLD

Bij Sinterklaas kreeg ik een mooi Kiko gifst setje van mijn mama cadeau. Ik was er ontzettend blij mee, want Kiko is een mooi merk. Helaas nog altijd niet in België te koop. Hadden we iets anders verwacht? De meeste leuke merken zijn in België niet of zeer moeilijk vindbaar. Al een wonder dat we enkele MAC en Lush filialen in België hebben. Maar bon, hopelijk vindt ooit Kiko zijn weg naar de lage landen.



Voor mijn look gebruikte ik de volgende producten.

Gelaat
* MAC concealer
* MAC finishing powder
* MAC Superdupernatural blush

Ogen
* Lauren Luke oogschaduwbasis
* Lauren Luke gelliner
* Kiko Colour Sphere nr 127
* Kiko mono oogschaduw nr 100
* Mascara (welke blijft nog even geheim)
* Gosh brow kit




Lippen
* Unity Cosmetics lippencil nr 34 Hot Pink
* Essence clear lipgloss



Fijn weekend!

13 opmerkingen:

  1. Wat zie je er prachtig uit! Je moet je haren vaker los dragen! Je make-up is heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat zie je er goed uit! Mooie look seg! En nu ben ik wel héél benieuwd naar die mascara :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Dit laat je bruine ogen echt wel spreken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi! Ben benieuwd naar je mascara :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige look! De kleuren staan je prachtig en je ziet er zowieso drop dead gorgeous uit lady!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. waaw knapperd! ik ben ook tevreden met de Kiko oogschaduw die ik van je kreeg! heb hem al 2 dagen gebruikt x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi, je straalt echt!

    BeantwoordenVerwijderen