22 jan 2012

SNELLE BEAUTY TIP


Merk je doorheen de dag dat je gelaat stilaan zich begint om te vormen tot "een spek pan"? Dan is de nood hoog om je gezicht te gaan bij poederen. Maar lukt het jou niet om je richting toilet een weg te banen, dan heb ik vandaag een snelle beauty tip voor jou.


Met behulp van een tissue kan je vaak heel wat overtollig talg van je gelaat weghalen door simpel weg even je gelaat af te deppen met de tissue. Snel en simpel.


Dit is iets wat ik zeer regelmatig doe, jij ook?


4 opmerkingen:

  1. ik heb een redelijk droge huid dus vet wordt het eigenlijk nooit. dat is wel ideaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe het ook soms wel es. Vooral als ik een ganse dag binnen zit, heb ik soms zo'n ' bweeh' gevoel en da ga ik wel es met een tissue over mijn gezicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik meestal mijn blotting papers hiervoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben vooral op zoek naar een product waardoor ik dit niet zou moeten doen

    BeantwoordenVerwijderen