9 apr 2012

ICI PARIS XL ONLY YOU BADLIJN & KLEINE PRIMEUR

Wist je dat het huismerk van Ici Paris XL naast hun nieuwe nagellak lijn (lees er meer over hier) ook een eigen huidverzorgingslijn hebben met leuke badproducten?


Het Only You gamma biedt je alles wat je nodig hebt als het op badproducten aankomt. Denk maar aan douche crèmes, scrubs en bodylotions in diverse geuren en kleuren. Want elke geurlijn heeft een eigen kleur. Zodat je snel en eenvoudig de bij elkaar horende producten kunt herkennen. In totaal zijn er vijf verschillende geuren: coconut - tiare, fig plum, green tea - jasmine, pomegranate - passion, en orchid.


Hierboven zie je de travelsize douche crèmes. Mini's zijn erg handig om kennis te maken met de geuren en texturen. Maar zeker en vast ook een pluspunt als je op vakantie gaat. Zelf schafte ik de geur Pomegranate - Passion aan. Deze ruikt erg fruitig en fris. Benieuwd hoe deze douche crème mij bevalt onder de douche.


En ik heb ook al een klein primeurtje dat ik graag met jullie wil delen. Namelijk dit jaar nog wordt de badlijn uitgebreid met drie nieuwe geuren! Spannend hé.

Tot slot nog een mooie afsluiter van Ici Paris XL. Avec Ici Paris XL, je suis belle tout l'été. Laten we hopen.


Exclusief te koop bij Ici Paris XL
 
douche crème 250 ml - 4.95 euro
douche crème 75 ml - 3.15 euro
bodylotion - 4.95 euro
bodyscrub - 4.95 euro
 
Kende jij het Only You badgamma al?


7 opmerkingen:

  1. Ik ken het niet, maar het ziet er best oke uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had de coconut bodyscrub gekocht, ruikt heel lekker! Ben wel niet zo tevreden van de scrub zelf, er bleven nog veel dode huidcellen achter en hydrateerde niet achteraf.. Ma qua geur is hij zeker goed! Zou misschien wel de douchecreme kopen! Een klein flesje is altijd wel leuk.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zo'n klein flesje is altijd wel handig om eens uit te proberen. Bevalt het je niet, dan heb je tenminste geen grote uitgave gedaan :-)

      Verwijderen
  3. ik ben benieuwd naar de geuren, volgende keer bij ici paris xl toch is aan snuffelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind de producten erg fijn :) maja dat moet ik ook wel zeggen aangezien ik er werk haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doe mij maar coconut ! :) Die travelsize is inderdaad erg handig.

    BeantwoordenVerwijderen