5 apr 2012

KERASTASE CRISTALLISTE HAARVERZORGING & WINACTIE


De nieuwste haarverzorgingslijn van Kérastase doet mijn hartje alvast sneller slaan. Als je onderstaand plaatje gewoon even bekijkt, snap je meteen waarom. Met de Cristalliste lijn richt het merk zich voornamelijk op jonge dames met lang haar. Haar dat speels valt, mooi verzorgd eruit ziet en prachtig glanst. Wie wil dat niet? Helaas, zijn we niet allemaal gezegd met dat ideale haar.  



Het best bewaarde geheim van de Cristalliste lijn zit namelijk in het complex van vloeibaar licht. De perfecte dosering tussen verzorging en reiniging, gecombineerd met actieve bestanddelen. De drievoudige werking richt zich op verzorging van de wortels, gladde haarvezels en extra textuur.

Het gamma bestaat uit vier producten. Als eerste om je haren te reinigen een shampoo Bain Cristalliste voor fijn haar of dik haar. Tevens bevat deze shampoo geen parabenen, kleurstoffen of siliconen. Lang haar kan wel eens moeilijk te ontwarren zijn. De Lait Cristal ontwart, versoepelt en verzacht de haarvezel. Voor ultra zacht haar met een schitterende glans is het Vloeibaar Licht Serum onmisbaar. Het geeft de haarvezel glans en maakt de lengten en punten helderder.
 


Kortom de musthave voor lang haar!

De Cristalliste lijn is te koop bij de Kérastase kapper vanaf april. Voor meer info neem zeker eens een kijkje op hun officiële website.

Bain Cristalliste 16.50 euro
Lait Cristal 20.90 euro
Serum 21.90 euro

Ik ga alvast aan de slag met deze luxe producten. Een review mag je dan binnenkort zeker en vast verwachten. Wil jij graag ook deze producten eens uitproberen. Dat kan want ik geef een complete Cristalliste set weg (twv 59.30 euro). Met een Bain (zelf kan je kiezen voor fijn of dik haar) - Lait en het serum.


Wat moet je doen?
  • Mail je beste haar- en/of stylingtip(s) naar beautytreasures@hotmail.be
  • Vermeld je adres.
  • Maak je keuze uit welke Bain (fijn haar of dik haar) je wenst te ontvangen.
  • Maak de winactie bekent via Twitter. Follow @BTSteffi & Retweet om kans te maken op een Kérastase Cristalliste haarpakket twv 59.30 euro.
  • Extra winkans? Volg mij via Bloglovin' & Like het artikel

Meedoen kan tem zondag 22 april 2012 (middernacht). Daarna is de winactie gesloten, en krijgt de winnaar een persoonlijk bericht. Enkel open voor deelnemers woonachtig in België.


Veel succes!

13 opmerkingen:

  1. Ik volgde je al + heb het ge-retweet :) wat een droomwinactie voor mij, heb altijd al iets van Kerastase willen proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Steffi wat een super actie! Heb stiekem altijd al de producten van kerastase willen proberen, maar ze zijn vrij duur vind ik :).. Ik ga alvast mijn kans wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ze daarnet voor de eerste keer getest! Wat een fijne producten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettende leuke winactie, maar helaas alleen voor de BE ladies. Succes aan alle deelneemsters!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry Deb, de volgende keer zeker en vast weer een winactie waarbij Nederlanders ook kunnen deelnemen.

      Verwijderen
  5. Ellen Lambrecht9 april 2012 om 11:39

    Ik doe heeel graag mee :D! Ik heb je zonet een mailtje gestuurd, ben benieuwd wat je van mijn tips vindt, hihi.
    Ben echt zo ongelooflijk benieuwd naar de prodcuten, echt een droomprijs!
    Veel liefs Ellen en xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oi, ik zie net pas dat het alleen voor belgische deelneemsters is, heb je al een mail verzonden (met hetzelfde adres als waarmee ik dit post) sorry en succes voor alle dames uit belgie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry meid! Volgende keer zeker en vast opnieuw een winactie waaraan iedereen kan deelnemen!

      Verwijderen
  7. Steffi

    Ik heb ondertussen ook een tip ingestuurd ;-) Leuke website alvast en staat genoteerd bij mijn favorieten om in de gaten te houden!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen