19 mei 2012

MAX FACTOR GOES PINK

Max Factor verkoopt tijdelijk hun False Lash Effect mascara in een extra leuke verpakking. Deze limited edition verpakking mocht als het aan mij lag het hele jaar door te koop zijn. Wat denk jij ervan?

En naast dat deze False Lash mascara in een leuk jasje zit kan je deze week en volgende week (nog tem 26/05/12) deze False Lash Effect mascara kopen tegen de uitzonderlijke prijs van 9.99 euro. Dit aanbod is enkel geldig bij het Kruidvat. Ik zou zeggen, wil je graag deze mascara een keertje uitproberen. Profiteer dan van dit aanbod! Mocht je nog twijfelen? Deze mascara zorgt voor mooi gescheiden wimpers dankzij het polymeerborsteltje, en geeft toch een drama effect.

Ik weet het, ik beloof het al heel erg lang, maar soon (en ik hoop dat dit volgende week is) komt er een review online van de False Lash Effect mascara! Want eerlijk is eerlijk, deze mascara werkt.

Even de limited edition naast de reguliere verpakking. Voor welke zou jij kiezen?


6 opmerkingen:

  1. Ik heb deze en vind hem eigenlijk niet zo fijn, gebruik liever de NYC City Curls mascara.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die mascara werkt inderdaad zoals het moet :) Ik ga hem ook kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem onlangs voor het eerst getest en ben er erg tevreden van !

    BeantwoordenVerwijderen